18 Temmuz 2017 Salı

 Merhaba...

Uzun bi ara ama yine beraberiz bu gün biraz gül suyundan bahsedelim hazır @guliksir en doğasından bir şişe  gondermisken  hem de...
Gül suyu deyin ce aklıma gelenleri yazdım
1)
Gün de 2 kez
uygularsanız yüzünüzdeki lekeler azalır ve pürüzsüz lekesiz bir cilde sahip olursunuz.Bu işlemle beraber alnınızdaki çizgilerde zamanla azalacak ve doğal anti-aging etkisi yaratacaktır.Düzenli olarak uygulanması çok önemli ayrıca doğal suyu olmasına dikkat edin.



2)Göz altı morluklarımızdan ve göz altında yaşlılıkla beraber oluşan torbalardan çok rahatsız oluruz.Bunun için estetiğe milyarlarca para harcarız.Gül suyu bu konuda sizlere mucize sunuyor.Pamuğa dökerek her gün 2 kere gül suyu ile göz altına uygulama yaparsanız 3 ay sonra sonuçların müthiş olduğunu göreceksiniz.

3)Kepek ve diğer mantar hastalıklarına karşı çok faydalıdır .Durulama suyunuza 2 yemek kaşığı gül suyu ekleyin duşta. Ya da bir kere gül suyuyla saçınızı yıkayabilirsiniz


Hem ruhsal hem güzelliğini için gül suyu ve gül çayı tüketimi  şart efendim
Teşekkürler @guliksir

2 yorum:

  1. Takip ettim. Bloğunuzu. Hocam Bende izle butonunu siteme yeni koydum. Sitemi ziyaret edince izle, takip et demeyi unutmayınız. İyi Bloglamalar

    nuriozzkan.com

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten güzel paylaşımlar yapıyorsunuz buna benzer paylaşımları görmek için siz de beni takip edebilirsiniz :) https://gizemmozdemiiir.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil